ANIS SAADI

December 27, 2013

Anis Meghoyan

So hai semua. Walaupun tak ada orang pun kan sebenarnya. Eh radio kau boleh shatap tak dengan lagu macam cantik macam comel. Hilang mood ke angkasa aku yang nak berblog ni. Hm lapo coolblog pulak. Huh! Disebabkan radion memasang lagu lagu yang kurang enak di dinding telingaku yang bersih ni, aku pun gagahkan diri yang selempeng ni cabut earphone. Hah lega kau.

Konklusinya, haha baru satu poerenggan dah konklusi. Amboi poerenggan kau Anis hahaha! k dah stop xlawak sangat pun sebenarnya. Nak di ringkaskan, Wehoo dah final sem untuk diploma perakaunan. Tepuk lah tangan tu sikit. Eh sapa cakap dengan korang, aku suruh diri aku yang tepuklah haha. kbye ni lagi bodoh tahap tenuk punya cipan cakap sensorang. Doakan aku dapat habiskan diploma ni dengan baik ye kawan kawan :) Tak sabar nak sambung degree. Nak cepat cepat habis velajar. Velajar? Kemon lah anis. Nak typo ala ala bangla pun agak agak la -..- Vera Kincin Mendi betui hang ni. K dah boleh stop kot. Haa nak cepat cepat havis velajar, selepas itu saya mau sambung bilajar degree. selepas itu juga saya mau itu kirija. Sudah kirija, Itu nanti saya dapat itu wang aa, saya mau belanja sama itu ibu bapa saya serta itu adik adik kicil saya aa.

Secara konklusinya buat kali kedua, keluarga ceq dah nak berpindah ke kedah nu haa. So siapa yang bakal merindui ceq ni, mai la ghumoh ceq kalau muka tu memang tak malu. haha k tu gurau. haa boleh la kot nak jumpa jumpa ke ape ke kan. kan kan? hahahaha Hm mata dah lebam hundred persen dangdut kerepot dah asenanye ni. Pishang sungguh ini malam haihh. please la orang yang cipta blog ni buat smiley smiley cam kat wassep n we chat tu, Takpe jangan risau, depe takkan cakap hang niru ke apa. Please okay? 

# baru perasan ade typo radio jadi radion. Kau anis serupa tambi gagak itam -;-

No comments: