ANIS SAADI

May 15, 2011

weekend

oh hey guys :)

semalam saye telah berkunjung ke rumah zain ameerayza untuk berbarbeque.kwn dari drjah 1 smpai 6 ni.same kelas pulak tuh,woots XD all the foods was AWESOME ! bkn setakat ade ayam bbq je.ade laksa,roti sosej,nuget dan dan macam macam lagi la.ramai la jugak.sbb yg dtg tu bukan kwn2 zain je.kwn abg die n mama die pon ade jugak.

mase mule2 smpai tu.dah nmpak dah abg zain tersengih2.keje nye tau nak sakat org je.aku bwk naufal skali.well~ seperti biase naufal ni xreti duduk diam.terlari sane sini kat rumah zain tu.konon mcm rmh sndri la.suke hati je masok dapur.sampai bibik tu melatah dlm indon lah.haha.

mule2 masuk,salam2 dlu dgn aunty liza ngn uncle azly.first impression diorang. kecik nye anis ni (xtau nak gembire ke x dgn ayat tu) rsenye dah berkali2 je jmpe aunty liza ni.dgn uncle azly je blom lg.then makan makan.borak borak ngan bebudak yg datang.gelak sana sini situ.gosip gosip sikit.hihi.dah la aku sorang je perempuan kan yg dtg.sabo.nasib baikla dah biase ngn bebudak ni kan.mana xnya.kawan dr drjah 1 kot.then,borak2 ngn uncle azly jap..tnye pasal u semua.hehe.patu g dapo plak.asalnye nak basuh tgn.pastu boleh plak borak2 ngn bibik kan.heee.bibik tu baik tau.nakal plak tu.ade ke kate aku ni cewek zain ke.KAHKAH.

dah lame bebeno kat situ.aku pun minx izin nak balek.salam2 dulu ckp time kasih n gelak2 dulu.then,aunty ajak mama masuk.tp mama xnak sbb pkai slipa biase.haha.lawak2.last2 turun jugak.then,lame gak tunggu mama ngn aunty ni borak.lame xjumpe la katekan.haha.yg aku ngn zain dok terangguk angguk je dr td.haha.dah ckp goodluck semua semua.aunty kate.anis goodluck,focus study ye,jgn pandang kiri kanan belakang.pandang depan je.hehe.OKAY AUNTY! BEREH! (ckp dlm hati jela)

family diorng ni yg aku suka.diorg sgt peramah.diorg semua hebat.atlet yg hebat dan dlm pelajaran pon hebat.ayh zain ni legend la dekat SAS tu.ayh die dlu ketua pelajar kat situ.ank2 die yg lelaki skolah situ gak.tp.dpt jd ketua rumah sukan jela.kehkeh.adik2 perempuan die pon hebat.,yg ameera zulaikha tu skrg f3 dkt TKC.pndai gle bdaknye.tem kat skolah rendah dlu igt lagi.asik dpt no1 je.sush org lain nak challenge.ameera ni dlu kwn baik dgn adik UMMAIRA tu ha.hehe.

so itu jela ceritanya.gambar ada.tapi.zain ni lmbt betol nak upload -______-"

tapi tapi tapi yg paling bestnye dapat komen dr fmly zain 

eh betul r Anis.. lps semua org balikkan.. parent aku komen pasal kau.. firstly dia ckp kau PERAMAH..-.-' second dia ckp kau pandai SOCIALIZE.. then dia ckp kau ni KECIK, KURUS, and COMEL sngat.. parent aku x expect kau kechik camtu.. mak aku takut kau ni ada penyakit ANEROXIA!!! O.o

tersipu sipu :p


P/S : KENE TAMBAH LEMAK!

-the end-

.

8 comments:

Asma said...

Anis, blh tk aku transfer lemak aku sikit dkt kau? Haha :)

anis said...

boleh asma.tapi,kau ade lemak ke ! hehe

fieya said...

anis kena kuat mkn ni. hee :D

anis said...

dah terlebih lebih kuat nye fieya :P

mama aini said...

tak pe kecil..janji sihat, apepun anis tetap comil..

Cik Tie Berbicare said...

anis , parent zain tu nak jadikan ko menantu la :P

anis said...

la egtkan nak buat jd maid :P

anis said...

betol tu mama aini.jnji sehat en en :D