ANIS SAADI

August 8, 2011

awal ramadhan saya

#entry kedua untuk hari ini#

sehari sebelum berpuasa , saya dan raa pergi ke secret recipe dekat seri iskandar.sebab rasa macam nak sangat makan cake.hehe.sangat sangat ramai orang okay dalam SR time tuh.dengan budak UTP lagi , budak UiTM lagi haih.walaupun begitu , we had been serve very well dengan waiter diorang :) saya order WHITE CHOCOLATE MACADAMIA and raa pulak order BLUEBERRY CHEESE CAKE. and the taste of the cake was awesommmmme ! :D n paling penting , ICE BLENDED MOCHA memang terbaekkkk , duh my mouth really watering right now !


and ni malam before puasa , first terawih with my lovely roommate farahin :)) ila dengan najwa kenapa xikot eh time ni , diorang ade kerja kot ..suci xmuka ? haha


semoga bulan ramadhan ni menjadi bulan terbaik bagi seluruh umat islam :) n semoga duit duit x banyak habis dekat bazaar,ya Allah kurang kan lah nafsu aku ketika membeli beli di bazaar uitm seri iskandar ..amiiiiin :D

*gambar blurrr teehee :P

.

2 comments:

cik chopu said...

SR tu baru je bukak en. kau rajin lepak situ ke? kang jom jumpa kat bazar. hehe. padahal aku tak rajin kua pun. wee

anis said...

hehehe kdg kdg rajin jugak , selalunya malas :P