ANIS SAADI

May 16, 2017

15th May

And today's main topic goes tooooooooooooooo *drumroll*


MOHD SUHAIL MOHD FAKHARUDIN!


Awhhh! My man is graduating!! *Lap air mata*

Congrates my dear!! I am so so so so so proud of you!! Rasa nak terjun bangunan sebab happy sangat hahaha! Tahniah awak, all your penat lelah, study, exam, buat assignment, demam, study tunggang terbalik, pergi sana sini, makan, keluar duit, keluar hingus, tidur, tukar tukar awek (eh? hahah) Everything my dear everything is paid off now!! Your cute mama and funny ayah must be so proud of you! :D

I know, accounting is really hard especially those yang ambil dekat uitm. Kalau amik dekat DBS senang je hahah. Don't be sad sayang sebab tak dapat balik convo dekat Malaysia and and andddd I am so happy to be reason of your smile on your convocation day today :) I promise I will always be by your side thru up and down :) 

I hope you enjoy our small celebration at Jimmy Chungs. Sembang macam nak runtuh kedai! haha #anissuhailfunfact : Kitorang kalau bersembang ya Allah berjam jam! Kalau kedai makan dah tutup sambung pulak dekat cafe cafe berdekatan lol! Anddd can you imagine we speak malay very loud and ketawa masyaAllah! hahaha setiap kali pergi kedai mana pun, mesti akan ada mat salleh gelak! Sama ada we are too loud or being too cheesy kah kah! There is one time we were having Sundae Brownies at Eddie Rocket and the waiter ask us "Do you want me to bring flowers too?" LOL sangat. K tu je hahahha *syok sendiri*

Anyway, Happy Graduation Day Sayang :) I wish you success in everything you do and of course you will have me as your no 1 supporters! Love ya! :)

xoxo,
your love :)

No comments: