ANIS SAADI

September 26, 2011

mood for study , on please

howelll , sekarang dah tiba masanya untuk kembali berstudy , mood enjoy kat rumah bakal di off kan esok pagi . haduhh , sadis rasanya T.T apa apa pun , hoy anis !! bangun bangun , wake up lah si hodoh !!! tahu tak awak tu nak exam lagi 3 paper ... herm , okay actually petang ni nak study akaun tau , tapi tapi , hihihihi asik layan internet je . tapi saya janji lepas habis je taip entry ni , nak study . promiseeeeeee :)

seriously , bila balik rumah ni , hilang semua rasa tension time dekat u . bukan tension apa pun kat sana . macam rimas tau hari hari makan benda sama . dengan cuaca panas semua . i just need a different environment . and yes , home is the best place to live happily without any stress . serious doh tak tipu , enjoy betul aku balik rumah , pergi open house bagai jumpa cousin cousin yang rapat main bowling bagai makan besttt haduhhhhh xnak balik seri iskandariah al badru tu ! tapi nak buat macam mana kan , terpaksa ..

oh esok balik tumpang dengan ira , around pukul 10 macam tu kot , hee n yess , doakan saya supaya rajin study okay . nak study rajin rajin macam saya study dengan lala and ira time nak ctu tu :| encik malas , pergi jauh jauh boleh , saya menyampah lah dengan awak . bila awak ada , saya tak kan baca buku tahu . jadi , pergi sana shuh shuh..hehe



credit to : lala :)
bersemangatkan dia belajar ? hihi

.

No comments: